Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018

Κλέφτες



Ένα φίλος πήγε σε ένα εστιατόριο και αντιμετώπισε τη γνωστή νοοτροπία του Έλληνα επιχειρηματία, που θεωρεί υποχρέωση του να κλέψει το κράτος, μη κόβοντας απόδειξη.Φυσικά οι νοοτροπία αυτή καταλύγει στο να κλέβεις όπου και όποτε μπορείς και όποιον μπορείς, γενικά η λογική του εγωκεντρισμού και δεκάρα δε μου καίγεται αν ο άλλος πεθαίνει δίπλα μου. Στο τέλος της ημέρας μπορεί κιόλας να τον χλεβάσω τον κακομοίρη, το μαλάκα που του πήρα τη μπουκιά από το στόμα ακόμα κι όταν δεν την είχα ανάγκη. Κάτι σα σπορ δηλαδή. Σπόρ μιζέριας και κακίας, ωχαδερφισμού καν ναρκισσιστικής μαλακίας χωρίς στόχους και αξίες για ένα καλύτερο αύριο για όλους και πάνω απ' όλα τα παιδιά μας. Κουταρχείο δηλαδή.

Ο φίλος, έντιμος και αξιοπρεπείς κατα τα άλλα πολίτης, μορφωμένος, με τα πτυχία του, τη δουλειά του και την μυζέρια της αντίληψής του για τον κόσμο, θίχθηκε. Αποφάσισε λοιπόν να τιμορήσει τον εν λόγω επιχειρηματία ξεμπροστιάζοντας τον στα κοινωνικά δίκτυα, υποδεικνύοντας του μια σωστότερη συμπεριφορά. Δηλαδή, το ΦΠΑ που έκλεψε από το κράτος να αφαιρεθεί από το λογαριασμό του πελάτη!

Κατάλαβες φίλε μου;. Δε διαφώνισε επί της ουσίας, για την κλοπή. Όχι, απλά θέλησε να υποδείξει ένα νέο είδος λαμόγιου, αυτό που βάζει τον άλλο να κλέψει για την πάρτη του και όλα καλά!

Θα μου πεις, τι νόημα έχει να πληρώνουμε τους φόρους μας σε ένα κράτος κλεφτών; Μάλλον όσο νόημα έχει να διαμαρτυρώμαστε ότι μας κλέβουν. Νομίζω;

Ένα ξέρω, όλοι κλέφτες ήμαστε! Κλέεεεφτες!!!

Μ' ακούς; κι εσύ, κι εσύ, ναι και εσύ! Κανείς δε μπορεί να γλιτώσει. Κλέφτες!!!!

Όξω από δω. Όλοι σας, κι ο φίλος μου μαζί γιατί εγώ μια ζωή πληρώνω, με την ελπίδα να γίνεται  άνθρωποι, να πάρει ανάσα ο τόπος, να πιάσουν τόπο οι κόποι μου, να ζήσουν μια καλύτερη ζωή τα παιδιά μου σε αυτόν τον τόπο τον πανέμορφο και τόσο βασανισμένο από σας λαμόγια!

Κλέφτες. Κλέεεεεφτες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου